facebook_pixel

Veel gestelde vragen

Fly4two verkoopt vakanties en stedentrips aan consumenten middels een code waarmee u tegen onze verlaagde prijs kunt boeken. Deze code kost €29,-/€49,-/€60,- is een jaar lang geldig en zijn niet persoonsgebonden.

Per code kunt u met hele hoge kortingen een stedentrip of vakantie boeken voor 2 personen. De code is een jaar lang geldig voor het boeken van al onze bestemmingen.

Het zijn de boekingskosten. Boekingskosten zijn vaak verborgen kosten bij reisbureau's die pas op het laatste moment erbij komen. Wij hebben er voor gekozen om dit van te voren te laten zien. Verder kan je ook de prijzen voor een jaar vastzetten met dezelfde code en behouden we een stuk exclusiviteit.

U kunt net zo veel boekingscodes kopen als u zelf wilt. Wij hebben geen maximum gesteld aan het aantal boekingscodes.

Met een code kunt u bij ons op de website een stedentrip of vakantie voor 2 personen boeken. De code is geldig voor alle bestemmingen. U kunt dus zelf uw bestemming kiezen. Na het boeken via onze website wordt u doorgestuurd naar onze succespagina hier krijgt u een code van onze reisorganisator waardoor u kunt inloggen op www.jisells.com en de reis kunt boeken.

Voor 2 personen is bij de prijs inbegrepen:

  • Retourvlucht
  • Minimaal een 3-sterrenhotel in een tweepersoonskamer
  • Welkomstdrankje in het hotel
  • Ontbijt
  • Nederlandstalige gidsen
  • Transfer van en naar luchthaven

Seizoenstoeslag, verzekeringen, excursies, toeristenbelasting (tussen de € 1,- en € 5,- per nacht per persoon, af te rekenen met het hotel).

Fly4two zoekt actief naar de beste aanbiedingen en maakt scherpe afspraken met hoteleigenaren en vliegmaatschappijen. Zij willen zich verzekeren van een hoge bezettingsgraad voor hun hotels en vliegtuigen het hele jaar rond. Fly4two speelt hier heel actief op in waardoor we alle voordelen aan de klant kunnen doorgeven.

Onze hotels zijn allemaal minimaal 3-sterren hotels met alle voorzieningen en er is altijd de optie om in een 4-sterren hotel te verblijven. Een aantal van onze bestemmingen hebben zelfs standaard een 4-sterren hotel. We besteden veel aandacht aan de kwaliteit van onze hotels. 

Standaard mag u 10 kilogram handbagage meenemen. De maximum maten van de koffer zijn afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij. Informatie hierover is terug te vinden in de boekingsbevestiging van uw tickets. U kunt altijd extra bagage bij boeken indien u dit wenst.

Al onze boekingscodes zijn voor een stedentrip van 2 personen.

Met een identiteitskaart of een paspoort. Rijbewijzen zijn niet geldig voor vliegreizen binnen Europa. Uw reisdocument dient geldig te zijn wanneer u de reis maakt.

Wij vliegen uitsluitend met de meest moderne vliegtuigmaatschappijen in Europa. De maatschappij waarmee u vliegt staat op uw ticket.

U kunt uw geboekte bestemming niet meer annuleren. Zodra u weet dat u niet mee kunt reizen, willen we dit graag zo snel mogelijk weten om vertraging voor de andere passagiers te voorkomen. Via een eventuele annuleringsverzekering kunt u wel uw ticketkosten vergoed krijgen.

Vaak is dit wel mogelijk tegen betaling van een toeslag. Dit verschilt per vliegtuigmaatschappij. U kunt contact opnemen met onze klantenservice voor de mogelijkheden. Tel: 088 0400 990

U kunt ook contact opnemen met Jisells.
Nederland: 085 301 5534
België: 070350094

Wij volgen het reisadvies van het Ministerie van Buitenlandse Zaken.

U kunt de actuele reisadviezen hier bekijken: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/inhoud

Koop eerst uw boekingscodes. Ga daarna naar de button “Boek Nu” of "Bestemmingen" en zoek uw bestemming uit. Per bestemming staan alle details duidelijk beschreven.

In principe kunt naar al onze bestemmingen en kunnen wij rolstoelassistentie of assistentie bij het instappen van de vluchten kosteloos voor u aanvragen. Dit kunt u aangeven in het boekingsformulier. Eventuele benodigde extra voorzieningen kunnen wij aan het hotel doorgeven. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn.

U kunt op ons boekingsformulier aangeven of u belangrijke medicijnen gebruikt of andere medische hulp nodig heeft. Het is belangrijk dat wij de reisorganisatie op de hoogte kunnen brengen van uw situatie in geval er iets gebeurt.

Indien u uw reis niet kunt voortzetten vanwege onvoorziene gebeurtenissen, zullen wij u samen met de luchtvaartmaatschappij informeren en u een alternatief aanbieden.

Ja, dat is mogelijk. U kunt kinderen meenemen op reis zolang zij in gezelschap reizen van een volwassene.  

Per voor €29,-/€49,-/€60,- krijgt u 1, 2 of 3 codes respectievelijk. Per code kunt u met onze kortingen met 2 personen een stedentrip maken. Alle kosten zijn uitvoerig beschreven per bestemming.

Onze voorwaarden staan onderaan de website en worden u kosteloos opgestuurd als u dit aanvraagt.

Al onze vertrekdata staan per bestemming op onze website. Wij vullen dagelijks nieuwe vertrekdata aan met de laatste gegevens.

Nee, de toeristenbelasting wordt door het hotel ter plaatse in rekening gebracht. Dit komt neer op ongeveer €1,- tot €5,- per nacht. 

De toeristenbelasting varieert per bestemming tussen de € 1,- tot € 5,- per persoon per nacht.

De seizoenstoeslag is er om u de mogelijkheid te geven het hele jaar door een vertrekdatum te kunnen kiezen naar onze bestemmingen. Onze aanbiedingen blijven hierdoor de scherpste van Europa en u kunt ook tijdens het hoogseizoen op reis met Fly4two.

De seizoenstoeslag kan variëren tussen € 0,- en € 99,- per persoon per stedentrip. Deze betaalt u aan de reisorganisatie nadat u uw bestemming hebt geboekt. Wij hebben altijd minimaal 1 reisdatum per bestemming per jaar zonder seizoenstoeslag. 

Fly4two werkt samen met verschillende reisorganisaties. De meeste van onze stedentrips worden uitgevoerd door Jisells. Dit is een grote reisorganisatie met verschillende kantoren door heel Europa. Zij hebben veel ervaring met stedentrips en zijn bekend met onze werkwijze. 

U kunt altijd uw reis verlengen. Dit kunt u tijdens het boeken aangeven.

U kunt uw hotel altijd upgraden van een 3-sterren hotel naar een 4-sterren hotel. Dit kunt u tijdens het boeken aangeven.

Het kan gebeuren dat er een te kleine groep op stedentrip gaat om een deal te krijgen voor u bij een 4-sterren hotel. In dit geval wordt uw toeslag uiteraard gerestitueerd en kunt u overnachten in een van onze andere hotels.

U zal verblijven op een 3-persoonskamer (indien beschikbaar als optionele dienst) als u reist met 3 personen. Reist u met bijvoorbeeld 4 personen, dan zal u verblijven op twee 2-persoonskamers.

Onze hotels hebben minimaal 3 sterren en voor een aantal bestemmingen zelfs minimaal 4-sterren. Alle hotels zijn goed te bereiken vanuit het stadscentrum en de luchthaven.

Wij boeken de hotels vaak 2 weken van tevoren om voor u het beste hotel te kunnen regelen voor onze prijs. Dit is altijd minimaal een keurig 3-sterren hotel.

De transfers vanaf de luchthaven zijn inbegrepen in de prijs.

Al onze hotels hebben kamers met een eigen badkamer met toilet.

U kunt direct contact opnemen met ons noodnummer dat u krijgt van de reisleider op uw bestemming. Vervolgens kunnen we de problemen zo spoedig mogelijk voor u oplossen, 24 uur per dag, 7 dagen per week.

In uw boekingsbevestiging kunt u de volgende informatie terugvinden:

  • Bestemming van uw reis
  • Vertrekluchthaven van uw reis
  • Uw opgegeven informatie
  • De vertrektijden van uw vluchten
  • De toegestane afmetingen van uw handbagage
  • Details van het hotel waar u verblijft.

Ook worden er algemene adviezen gegeven over het maken van uw reis, we vragen u de bevestiging nauwkeurig door te lezen.

De reisdocumentatie ontvangt u per email maar u heeft ook de optie om deze via de post toegestuurd te krijgen.

Voordat u op reis gaat, krijgt u van ons en onze partners een Boekingsbevestiging. Hierin staat alle informatie over de vluchten en het hotel. U kunt inchecken op de luchthaven of online. U ontvangt geen verdere documentatie dan het bovenstaande.

De eerste boekingsbevestiging ontvangt u direct na het boeken, verdere informatie wordt verstrekt. We doen ons best om u zo snel mogelijk de volledige documentatie toe te sturen. U ontvangt alle documentatie per e-mail tenzij u gekozen had voor het sturen via de post. 

Uw gegevens hebben wij met het hotel vastgelegd. Uw kamer is door ons gereserveerd.

De boekingscodes zijn 12 maanden geldig nadat u ze heeft ontvangen.

U kunt altijd uw aankoop binnen 14 dagen annuleren mits u de boekingscodes nog niet heeft gebruikt.

Fly4two verkoopt via de website en online advertenties op een duidelijke manier. Wij zijn een transparante organisatie met zeer aantrekkelijke aanbiedingen die we op een rustige manier onder de aandacht brengen.

U kunt ons 7 dagen per week van 8.00h tot 22.00h bereiken op ons telefoonnr.: 088 0400 990. U kunt hier met al uw vragen terecht.

U kunt uw bestemming niet meer wijzigen, maar als u onze klantenservice belt gaan we kijken wat we eventueel voor u kunnen betekenen. Indien u dit weet kunt u hiervoor het beste de reisorganisatie bellen. 

TOP